Kinek szóljon egy céges honlap?
Vállalkozások gyakran esnek abba a hibába, hogy a honlapjukon csak a leendő vevőknek szóló tartalmakat helyeznek el. Miért baj ez?
Vállalkozások gyakran esnek abba a hibába, hogy a honlapjukon csak a leendő vevőknek szóló tartalmakat helyeznek el. Miért baj ez?
A tisztelet ma nem divatos fogalom. Nem cikkeznek róla a hírportálok. De a webfejlesztésnél se nagyon kerül elő ez a szó. A tisztelet hiánya viszont annál inkább tetten érhető: az ú.n. értékesítési portálok kézenfogva akarják vezetni a látogatót a kasszáig, vagyis a bevételig. Ugyanolyan agresszív módon, mint ahogy azt a reklámok is teszik.
Árajánlatot kértek tőlem egy meglévő weboldal "lemásolásához". Ráadásul a kérdésből az látszik, hogy a több árajánlat közüli választás elsődleges szempontja az ár lesz. Ez a szituáció olyan elvi kérdéseket vet fel, amelyeket hasznosnak láttam itt is közzétenni.
A válaszom lényege a következő volt:
2010 tavaszán csatlakoztam a Tisztességes vállalkozás mozgalomhoz. Számomra ez nem csak egy plecsni. Jól kifejezi, milyen alapokra építem a vállalkozásomat:
Frissítés (2013. 01.20.)
A mozgalom sajnos megszűnt. De ettől az elveim még nem változnak.